niedziela, 8 stycznia 2012

Louise Roe

Ubierać się jak Louise Roe, moje marzenie. Chciałabym mieć modne ubrania, ale zupełnie nie mam pomysłów, czasu i kasy. Lubię podziwiać kreatywne i ciekawe pomysły innych. Dzisiaj przedstawię krótko bardzo ciekawą i sympatyczną osobę, jaką jest Louise. To angielska stylistka, prezenterka telewizyjna, modelka i dziennikarka mody. Jest autorką modowych artykułów do Daily Mail, Vogue UK, Elle UK i różnych czasopism. Jest ona również gospodarzem sieci Style Jak wyglądam, 10 Things I Hate About Me oraz Make Me a Supermodel. Obecnie mieszka w Los Angeles i prowadzi program telewizyjny Plan Jane.  Kilka jej stylizacji:














Ogólnie rano myślałam nad tym, że w życiu trzeba ryzykować, walczyć o swoje marzenia, bo kiedy jak nie teraz możemy sprawdzać, na co nas tak naprawdę stać. Poranne filozofowanie do kubka zielonej herbaty, hehe :)
A u mnie, nic ciekawego się nie wydarzyło. Mogę powiedzieć, że robiłam to, co wczoraj + rano poszłam do kościoła. Miałam w planach iść na Targ węglowy na 14, bo w związku z tym, że dzisiaj jest wielka orkiestrra świątecznej pomocy miały się odbyć koncerty między innymi: Blue Cafe, Big Cyc, Czarno - Czarni. Niestety muszę nadrabiać zaległości w nauce.
Miłego dnia!

4 komentarze:

  1. Świetnie piszesz, bardzo podoba mi się twój blog i z chęcią będę
    go częściej odwiedzała, tylko proszę informuj mnie o nowych notkach ;-)

    Blog www.Show-Me-Your-Emotions.blogspot.com po dłuższej przerwie,
    powraca w wielkim stylu. Czekam na twoją opinię! :)
    P.S. Jeśli nowy wygląd przypadnie Ci do gustu, zostań publicznym
    obserwatorem bloga ;))
    Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ona jest świetna !!! Uwielbiam ją :)!
    Ma talent do stylizacji :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. jak Ona to robi... każda stylizacja jest boska;-)))

    xoxo
    Failien

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też muszę nadrabiać zaległości a mam ogromnego lenia... ;/ strasznego!!! trza walczyć o swoje! a co! :D bo takie ja my będą narzekać na starość "a jednak mogłam to zrobić jak byłam młoda..." eh. dobranoc, bo właśnie kładę się spać :)

    OdpowiedzUsuń